10 dagen achter elkaar heb ik contact gehad met de helpdesk van Planet internet, oftwel communicatie specialist KPN. Ik vroeg ze om een heel simpel dingetje op te lossen. Elke dag kreeg ik van een van de medewerkers weer een ander verhaal te horen, ondertussen was mijn website steeds uit de lucht.
Het was een feest om mee te maken hoe daar intern de communicatie werkt. Je kent het fenomeen wel, bij de loodgieter thuis lekt de kraan. Het is ook niet zo verwonderlijk dat elk zichzelf respecterend trainings of coachingsbureau daar serieuze “handel” doet bij de KPN…. 😉
He Dick
kijk nog eens naar dd van 6 febr
gewoon leuk kijken en begrijpen
lukt het wel of niet ook met de vak mensen?
succes gr john
Tja, ik zie het elke dag gebeuren. Handel zit er wel in KPN, de ‘communicatie’ specialist van nederland. tja..
Begrijp ik het goed dat jij loodgieters coacht… voor een betere doorstroming?
Hou het droog vandaag he!
Jeannette